SPROOZ

INSTITUTE

پرورش خلاقیت، مهارت آموزی، اشتغال موفق

x

جای شما حسابی خالیست!

یکشنبه 08 تیر 1399
بازدید: 1996 بار

ثبت نام ترم تابستان دوره های روباتیک مؤسسه اسپروز آغاز شد.

به استحضار شهروندان محترم می رساند ثبت نام دوره های تابستانی روباتیک در این مؤسسه آغاز شد، شایان ذکر است برگزاری کلاس­ها با رعایت کامل فرآیندهای بهداشتی بوده و از پذیرش مخاطبانی که  پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و از ماسک استفاده ننمایند، معذوریم.





از علاقمندان به شرکت در دوره­ های آموزشی دعوت می شود ابتدا با تعیین وقت قبلی و حضوردر جلسه مشاوره و دریافت راهنمایی های لازم از مشاورین مجموعه، جهت ثبت نام در این دوره ها اقدام نمایند. ضمناً زمانبندی کلاس ها به گونه ای می باشد که امکان انتخاب ساعت و روز از بين چند کلاس تعريف شده را به والدين می دهد.
به ازای هر دوره آموزشی هر يک از دانش پژوهان يک روبات ساخته و در پايان دوره با روبات ساخته شده خود در يک مسابقه داخل کلاسی شرکت کرده و توانايي های روبات خود را محک می زنند.
در پايان دوره نيز هر يک از دانش پژوهان می توانند روبات ساخته شده خود را به منزل برده و مالک آن شوند و اين فرصت را نيز پيدا می کنند که با تغيير در روبات خود و بکارگيری مجدد آن خلاقيت و مهارت آموزی خود را پرورش دهند.





با توجه به محتوای علمی غنی و نيز سنجش توانايي های مخاطب در طول دوره توسط مربی در قالب گزارش کاری که مربی از نظر دقت، سرعت، تمرکز، توانايي برقراری ارتباط مخاطب با ديگران و ... در اختيار مسئول آموزش قرار می دهد، کارنامه ای بصورت نموداری تهيه و ميزان پيشرفت مخاطب، محتوای علمی ترم جاری و اهم محتوای آموزشی ترم بعد به والدين محترم ارايه می گردد و همچنين در پايان هر دوره آموزشی در صورت مشارکت حداکثری و عدم غيبت در کلاس آموزشی گواهينامه پايان دوره آموزشی به مخاطب اعطا می شود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 9- 22890498 داخلی 2 ، واحد مشاوره تماس حاصل نمایند.